نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال
سرخط خبرها

قوچان نژاد در راه لیگ برتر ایران؟| کسی از آینده خبر ندارد

  • کد خبر: ۵۷۲۹۸
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
قوچان نژاد در راه لیگ برتر ایران؟| کسی از آینده خبر ندارد
ستاره مشهدی زووله هلند پس از درخشش در ۲ هفته اخیر، حالا به لیگ ایران چراغ سبز نشان می‌دهد و شنیده می شود که با باشگاه تراکتور و البته سپاهان مذاکراتی هم داشته است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهاجم مشهدی زووله هلند که این روز‌ها با شروع دوباره گل‌زنی‌هایش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است، در تازه‌ترین اظهاراتش پالس‌هایی به سوی لیگ برتر فوتبال ایران فرستاده است. چند سالی می‌شود که هر فصل زمزمه‌های زیادی درباره حضور این ستاره مشهدی در لیگ برتر فوتبال ایران مطرح می‌شود، اما تاکنون هیچ‌گاه این امر محقق نشده است. با این همه، قوچان‌نژاد این‌بار هم به شایعات حضورش در پرسپولیس، تراکتور و تیم‌های دیگر واکنش نشان داد.
 
رضا قوچان‌نژاد این روز‌ها روی دور گل‌زنی افتاده و در ۲‌بازی اخیر تیمش ۴‌گل زده است. گوچی حالا با ۶‌گل، بهترین گل‌زن زووله رده دوازدهمی است و خیلی بعید است مسؤولان باشگاه با جدایی‌اش در نقل‌وانتقالات زمستانی موافقت کنند. البته فراموش نکنیم گوچی امسال فقط ۵۳۲‌دقیقه برای زووله بازی کرده و در همین زمان کم توانسته است ۶‌گل بزند. همین آمار نشان می‌دهد قوچان‌نژاد با میانگین هر ۸۸‌دقیقه یک‌گل، روی نیمکت زووله می‌نشیند تا تعویض طلایی تیمش باشد.

بازی گوچی در ایران

رضا قوچان‌نژاد درباره دقایق کمی که این فصل برای تیم هلندی به میدان رفته است، گفت: این به نظر مربی برمی‌گردد که چقدر به من زمان دهد تا بازی کنم. اگر زمان بیشتری در اختیارم قرار بگیرد، صددرصد بیشتر گل می‌زنم و می‌توانم موفق‌تر باشم. البته همین‌که توانستم در ۱۲‌دقیقه ۳‌گل بزنم و این هفته هم گل تساوی تیمم را زدم تا نشان دهم کارم گل‌زنی است و آن را خوب بلدم، برایم بس است.
 
گوچی با اشاره به احتمال حضورش در لیگ ایران، اظهار کرد: پیش از این هم گفته‌ام و الان هم می‌گویم که احتمال حضورم در لیگ ایران وجود دارد و نمی‌توانم بگویم هیچ‌گاه این اتفاق رخ نخواهد داد. اگر موقعیت، زمان‌بندی و وضعیت درست باشد، صددرصد این شانس را خواهم داشت تا روزی در لیگ ایران بازی کنم. در گذشته برای تیم ملی ایران بازی کرده‌ام و از این بابت حس خوبی دارم و دوستانی هم داشته‌ام که در لیگ ایران بازی می‌کردند. از همین‌رو حضور در لیگ ایران چالش زیبایی برای من خواهد بود، اما خدا می‌داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. الان قرارداد و سرنوشت من در اروپاست.

رفاقت با تراکتوری‌ها

با توجه به حضور کاپیتان‌های تیم ملی در تراکتور، همیشه از این تیم تبریزی به‌عنوان مقصد احتمالی رضا قوچان‌نژاد نام برده شده است. او در واکنش به این موضوع، اذعان کرد: من با شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی چندین سال در تیم ملی حضور داشتم و جدا از آن، هنوز هم خیلی با هم در تماس هستیم. با شجاعی و به‌خصوص دژاگه خیلی تماس دارم. یعنی آن رفاقتی که با هم داشتیم، هیچ‌وقت عوض نشده است. با توجه به همین موضوع، برایم قابل درک است که چرا مردم و رسانه‌ها چنین احتمالی را مطرح می‌کنند، اما این فقط رفاقت است که همیشه با هم داشته‌ایم و خواهیم داشت و اینکه در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، دست من نیست.

به بازی بعدی فکر می‌کنم

بازیکنانی مثل جواد نکونام و مسعود شجاعی که در تیم‌ملی هم‌بازی قوچان‌نژاد بودند، این روز‌ها وارد عرصه مربیگری شده‌اند، اما گوچی ۳۳‌ساله فقط به بازی بعدی تیمش فکر می‌کند. او در این‌باره تصریح کرد: من اول از همه می‌خواهم سلامت باشم. زیرا این در زندگی و فوتبال از همه‌چیز مهم‌تر است. جدا از آن، هدفم همیشه بازی بعدی است که بهترین عملکرد را داشته باشم، بعد از آن بازی بعد و این رویه همین‌طور ادامه خواهد داشت تا درنهایت آدم ببیند به کجا رسیده است. الان نمی‌شود درباره آینده خیلی صحبت کرد.

موانع سفر به ایران

مهاجم مشهدی زووله از اینکه امسال نتوانسته به علت شیوع کرونا به ایران هم سفر کند، حسابی ناراحت است و در این‌باره اظهار کرد: در گذشته سالی یک یا ۲‌بار به ایران می‌آمدیم. یعنی هر وقت زمان داشتیم و فرصت دست می‌داد، به ایران می‌آمدیم، اما متأسفانه امسال وضعیت دنیا به علت شیوع کرونا عوض شده است و اصلا اجازه نداریم سفر کنیم. این برای من اتفاق خوبی نبوده است.

رقیبی به نام مهدی طارمی

درخشش طارمی در پرتغال این روز‌ها سروصدای فراوانی به راه انداخته است. گوچی درباره عملکرد او و دیگر لژیونر‌ها گفت: از طریق فضای مجازی اخبار بیشتر لژیونرهایمان را دنبال می‌کنم و موفقیت‌هایشان را می‌بینم. این خیلی خوب است. زیرا هرچقدر بازیکنان ایرانی به اروپا بیایند و موفق باشند، دستاورد بزرگی هم برای خودشان و هم برای فوتبال ایران به دست می‌آورند. این موضوع خودش انگیزه خوبی برای بازیکنان جوان ایرانی است. نسل جدید و جوان فوتبالیست‌های امروزی می‌توانند با الگو قراردادن لژیونر‌های موفق حسابی پیشرفت کنند و خوشبختانه این روز‌های الگو‌های خوبی برای آن‌ها وجود دارد.
 
برای مثال، بازیکنی مثل طارمی که هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی بازیکن خوبی است و نشان داده است که از بازیکنان اروپایی چیزی کم ندارد. او تا الان با تلاش خودش به این جایگاه رسیده و نشان داده است دیگر بازیکنان هم می‌توانند با تلاش به همه‌چیز برسند. طارمی حتی می‌تواند از جایگاه فعلی‌اش هم بالاتر برود. فراموش نکنیم طارمی با بازی در الغرافه قطر به پورتو رسید و اگر به تلاشش ادامه دهد، می‌تواند خودش را به سطح تیم‌های بزرگ‌تر هم برساند.

زمان خداحافظی‌

حالا که گوچی روی دور گل‌زنی افتاده است، شاید بحث بازگشت او به تیم ملی بار دیگر مطرح شود. او در واکنش به این موضوع تأکید کرد: من هیچ‌وقت با اسکوچیچ صحبتی نداشته‌ام و زمانی که خداحافظی کردم، خداحافظی‌ام بی‌خود نبود. برای گرفتن این تصمیم فکر کرده بودم و به‌نظرم آن زمان بهترین تصمیم، خداحافظی بود. الان هم چیزی برایم فرقی نکرده است که بگویم این‌طور نیست، یا کاش آن تصمیم را نگرفته بودم. هنوز روی تصمیمم هستم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->